Lördag & Söndag

Sorry för dålig uppdatering men kan berätta kort om vad jag
har gjort i helgen.

Lördag: Va i stallet med helena och vi red, jag hade Mix och det
gick faktiski as bra tycker jag, vi tränade på lättsits och samtidigt
släppa tyglarna xD haha det va faktiskt as kul. Sen så fick jag rida
Dailey barbacka med Jossan och Katja. Det va as mysigt att rida
ut o bara prata. Jaa sen så bara vi va där o typ pysslade med hästaran.

Söndag: Åkte till Frölunda med mamma och pappa för att kolla på en ny
soffa, shit va tråkigt de va + att mamma o pappa hittade affärens fulade
soffa som dom bara va tvugna att köpa -_- Inte okej enligt mig men aja.

Tyckte detta va onödigt att skriva så orkade inte göra det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0