Stallet o ridningen idag torsdag..

Kom typ till stallet kvart i 5 haha, satt o snacka i cafeét med yrsa,melli och tova tills kvart i 6 då vi fick våra hästar och så började vi ryckta o så haha :P Btw så hadde jag baylie.. Började rida och det gick bra tills en halvtimme hadde gått och han trampade av sig sin sko, sen trampade han på den igen så den satte sig fast under hoven med den där kanten fram på skon, rätt in i hoven :/ så han gick askonstigt haltade tvärmycket.. så tog in han på mitten direkt och hoppade av och christel kollade sen så tog vi in han i stallet då och så fixade jag iordning honom.. och sa till i cafet om vad som hänt och att de måste plocka av skon men hon som stog där ba MM aa utan att bry sig.. man ba wtf hästen kan ju fan inte ens gå? Men ah så gav jag baylie, molly och nicke nya grimmor och sedan satt jag, matilda och yrsa i prata.. Sen Gick christel och drog bort skon för ingen annnan brydde ju sig om det :s helt efterblivna.. Sen gick vi o kolla o det va ett stort hack in i baylies hov o den va typ helt trasig :/ Stackars <33 Hoppas han blir bättre snart iallafall :/<33 Har lite bilder som kommer upp imorgon kväll !!

Gammal bild på fina baylie .. <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0