SÖNDAG

Idag har jag varit med Melinda och Josefine ! =) (därför ingen bloggning) Vi sov över där igår hihi, vi gjorde kaaaoz i biskop ! Först när vi kom vi typ gick ut direkt, handlade på ICA x'd och sen satt vi typ ba ute, vi var typ ute från 4 till 11 xd Då behövde typ alla gå på toa efter energidrickan så vi gick in xxdd Då spelade jag, Tova och Meinda UNO HAHA ! xx'd Efter det spelade vi Malin Baryard spelet, hhaha ! Jag blev; riktiga lozzzzzern ! haha ! Sen poppade vi popcorn, hämtade cocacolan och kollade på ngn ap film. Apan hette Ceaser och var tvärsöt som bebis, sen när han blev vuxen jag ba; uueh vad ful Ceasar har blivit, han ser ut som en apa ! HAHA jag och Melinda typ dog av skratt x'd så dålig humor mannen hahah ! Sen typ la Tova sig i bedmadrassen ett tag och så var jag, Melinda & Josefine på datan och kollade Chatroulett xd Det var inte lika kul som det brukar, för den vanliga dampade så vi var tvungna att ta den Svenska, där var alla tvärtråkiga xd HHAHA vi hittade en som typ hade sin kusin där som var gammal gubbe och en annan, dom sjöng för oss HAHA x'd han andra, han ba; du har så fint håår, jag ska vaaxa av deet ! HAHA jag ba whaaaat xd Sen typ la Jossi sig vid 4 och så la jag och Melinda oss en timme senare, vid 5 :p På morgonen (söndag) gick vi till Myone och kollade saker vi skulle köpa. Jag ska köpa ett marinblått John Whitaker snart. =) Sen typ när vi kom hem handlade vi och så gjorde vi pizza, Jossis blev tväreklig HHAH  ^^ Såg ut som katten hade spytt på den xxdd Sen typ gick vi ut och skulle cykla men det fanns inga cyklar så vi typ gick istället och gjorde inngenting xd Efter det åkte vi hem. Nu sitter jag vid datan och ska logga ut för jag måste städa, så blir nog ingen mer uppdatering idag ! =/
Säkert bildrepris men jag och Baileys =)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0