Skolan----> Alkis?

Asså i skolan idag så under en rast kommer
det in en alkis eller fullegubbe i våran typ
entre hall, så han kommer in där med sina super
söta två hundar och går igenom skolan asså alla började
skrika och springa runt! Helt kaos men asså han va ju full så
han fattade väl inte vad han gjorde, men det va några elever som
hade kastat stenar på hans hundar!!! Så man fattar ju att han va as
arg men man får ju ändå inte ta in hundar i skolan xD Så det va helt
konstigt men tycker synd om hans hundar och även andra hundar som
måste leva med alkisar som typ sitter ute o dricker hela dagarna! Asså
men vet ju inte äns om djuren får mat :(

Sen i stallet så typ flumade vi ( jag helena, aa o fiffi ) vi typ stog i cafeet, gosade
med hundarna, mockade för blomme, borstade dom o myste :)
Asså så söt va blomme när jag stog och borstade honom för han typ kollade på
mig eller nåt o sen när jag skulle gå in med honom till boxen så typ började han
försöka bita mig eller typ nafsa asså vet inte vad han gjorde haha han hade typ
en liten damp attack just då hihi :D Men har bestämt att imon så sak jag mocka
igenom blommes box och göra det fint, ska även borsta honom jätte vit. På dandy
ska jag oxå borsta honom jätte fiint o typ goosa massor♥

Dandys öga♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0