Dagen

Idag är det lördag men jag kommer inte att kunna blogga på hela dagen. Först ska jag åka till Frölunda torg och handla med pappa, sen ska jag sova över hos Melinda och Josefine :DD Kommer bli tvärkul !

Iallafall så var jag hos Penny igår, jag kom dit typ vid fyra och så åkte jag hem typ 7 =) Var där väldigt kort idag, för det var typ första gången hon blev riden på väldigt länge . . Så det blev typ mjukstart ! = ) Hon var inte lika mysig idag som förra gången, men hon r ändå alltid goossi ! Hon fick en ny grimma oxå ( svart med typ discoludd jag gjort själv xd ? ) HAHA ! Men jag glömde kameran, haha på bussen jag ba FU. Jag prövade dom nya benskydden med, dom satt perfect ! =) Anyway nu ska jag åka, så hejdå ! Uppdaterar imorgon efter Melinda och Jossi (förmodligen typ vid 8) =)
Skydden ^^
Ganska gammal bild på mej och Penny ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0