Dagen i skolan, Torsdag!

Åkte hemifrån 17:11 och var i skolan 09:31 haha så fick ta på mig ridstrumpor och ridskor o springa bort till stallet för läraren e jättesträng där haha ;) Ville inte få skäll hehe (a) Så började mocka 3 boxar och sedan gjorde jag rent alla 9 hästarnas krubbor.. sopade stallgången och sedan fick vi välja vilken häst vi ville ha, jag fick välja först och tog ett gotlandsruss som heter Melvintrottis, kallas för melvin ;) Så rycktade och selade honom, första gången jag gjorde det själv, men kunde faktiskt :D Sen körde vi ut på banan och han var jättepigg och lydig haha :) Vi tränade på att köra om varandra och jag var snabbast haha :P Så det var kul :) När vi var klara så tog bi in hästarna fixade dom o.s.v.

Sen drog vi till bamba och åt och snacka lite haha, sen hadde vi lektion i djur sjukvård.. så gick ut i stallet och tog ut en häst o så visade våran lärare massa saker x'D sen hadde vi vanlig Matte lektion haha, fast flumma sönder hela lektionen haha, samma på sista lektionen som var svenska :) Skrev en liten uppsats om ett dilemma typ xD? Sen slutade vi typ 15 minuter tidigare haa 15:25 slutade vi och då kom pappa och hämtade mig med bilen :))

Här är 3 bilder på melvin som jag körde idag :) (inte jag som kör på bilderna nedan haha)

 
De små bilderna går att klicka upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0