wow

haha vaknade ju nyss ( halv 2 ) så gick jag upp och åt lite.
Sen så satte jag mig vid datan för att kolla fb & bloggen, då hör
jag min lilla hamster Gizmo som typ ville ha mat så jag tog upp
honom och gav honom en lite nöt typ kanske att litet solrosfrö,
ne tor inte de e det heller? hahah
men så gav jag honom en till och han bara la in den i munnen
för hamstrar har ju typ en säck så dom kan lägga maten i och tillslut
så hade han 12 st i sin mun hahah ingen mer mat för honom idag xD
just nu ligger han o sover under sitt hjul, är väl trött efter all mat :P
Idag sak jag iaf inte till stallet eftersson mamma fyller år idag så vi
ska åka til stan sen o äta på resturang  ( tråååååååkigt! ) menmen
tur att det bara händer 2 ggr om året iaf!
Ska nog gå in och ducha snart så jag vaknar ordentligt.....

Dagens outfit blir nog jeans & en blus eller nåt annat fint ;)
Kommer kanske bild på det sen.

hähäh jäää bild från lägret♥


Kommentarer
Postat av: Emmie <33

Sv. Hejj !!

Tack :D Jag ska försöka läga ut nånting, jag har faktist jobbat lite med en film, när jag provred henne ;) ska nog lägga ut den på youtube snart :D

Jag ska försöka filma lite när jag rider här hemma oxå :D

Kraam <333 !

2011-07-24 @ 20:52:49
URL: http://emmieortendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0