Home!

Äntligen är jag hemma, så himla skönt, har verkligen längtat hem
till alla sociala människor haha ;)
Men det har ändå varit as kul att vara i stugan lite oxå, som
igår så va jag och kompis som heter Kristine och vi åkte
och badade i en sjö ganska nära oss haha de va as kul, först så simmade vi
ut till en ö ( det är 200m ut dit ) ocg så gick jag upp o vilade för jag blev 7kt
trött haha jag vet att jag har jätte dålig kondition men jaja, medan jag satt där
o vilade så simmade hon runt ön ( ca 100m ) och sen simmade vi tillbaka :)
när jag sen gick upp ut vattnet kunde jag typ inte gå så jag la mig på bryggan
och vilade hahah men det va ändå mysigt ;)

Sen hemma så va jag mest på datan och på natten så satt jag o chattade med
Jossi typ till halv 3 sen så dog min data och när jag väl hade väckt den så dog den
igen så jag struntade i att försöka rädda den haha xD
Men uppdaterar nog mer sen ;)
Slänger upp 2 bilder på världens snyggaste kille<33
( bilderna går att klicka upp )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0