Nån som har en ide?

Jag tänkte faktiskt fråga rakt ut.
Vad vill ni läsare läsa om här på bloggen eller se?
Bilder på hästar eller på oss, våra dagar, hiss & diss olika test?
Komentera nu vad ni vill läsa och se....
Asså det kan ju faktiskt ibland vara 7kt svårt att komma på nåt att
skriva om på bloggar och då är det ju bra om man vet va ni gillar lixom ;)

Aja nog om detta....
Känner mig 7kt efterbliven, vi kom typ hem vid halv 10
och jag satte mig ju framför datan såklart,sen har ja ju ätit lite och
letat efter min försvunna kamera som jag inte kan hitta nån jäkla stans! :(
Så jag e rädd att jag har glömt den i typ stallet eller nån annanstans men asså
jag är alltid noga med att ta med mig saker och kolla satt jag inte har glömt nåt.
Hoppas iaf att jag hittar den tillslut ;)
en sak tycker ja iaf e lite kul, jag kollade för ett tag sen på klockan och då var
den 1 på natten och så kollade jag nyss igen och då e den lixom halv 3!
Hur kunde tidan gå så snabbt? hahaha typ dags att gå o lägga mig...eller? :P
Ska ju oxå upp vid typ 10 imon typ äta och så ut till stallet och pussa på
Blomme & Dandy och vara med Hanna N & Pontus  ( Hanna sa att han skulle med? )
Om ni undrar så e det Hannas kompis ( pojkvänn??? )
Ska iaf försöka ta lite bilder imon och lägga upp<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0