Mys i stallet ♥

hahah gött att jag vaknade klockan halv 1 och fick typ panik för jag skulle
ju hinna iväg till stallet oxå haha :P
Så det första jag gjorde när jag kom ut va att gå ut i hagen till Blomme & Dandy.
Började borsta dom och dom blev ju super glada som vanligt :D
När jag va klar så va dom så fina så jag va ju tvungen att ta lite kort på
dom, precis när jag va klar så lägger sig Blomme ner och rullar sig, kan ju
iaf säga att han va inte vit efter det!
När väl Blomme flyttar sig från de stället som han  rullade sig på så går
Dandy dit o rullar sig oxå där. Fick några söta kort på dom men det  går typ inte
att ladda över bilder just nu så dom kommer senare ;)
Sen så kom Hanna N och Pontus så jag gick med dom ner när dom skulle
hämta Sam. Hanna hade med sig alla sakerna till hagen så vi bara tränsade
henne och så red hon ut och jag och  Pontus gick brevid, haha dagens
jumpapass avklarat ;)
Medan jag väntade på att mamma skulle komma och hämta mig så gick
jag ut till hästarna och borstade av dom igen så dom va ju rena när ja åkte.
(hoppas inte dom har rullat sig igen!)
Påväg hem åkte vi förbi en affär och köpte nya foppa, knallrosa :D haha
Nu sitter jag hemma och har tråkigt så ska snart göra en hiss & diss på träns.
( Blomme är inte smutsig på bilden det är hans små prickar :P )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0