Maria :)

Detta e ju mitt 3 inlägg..
Sorry glömde att skriva lite om mig själv^^

Jag heter Maria Andersson och jag är 13 år.
Jag går i en skola som heter Skälltorp.
Jag älskar verkligen hästar och alla andra djur oxå.
( inte typ sprindler o ormar och sånt! )
Jag har ridit i 9½ år på AllebyRidklubb och älskar verkligen stallet, hästarna
och alla 7kt snälla människor!
Jag rider på ridskolan och även på privat hästar.
Jag sköter även om 2 hästar som heter Blomme & Dandy.
Jag har inga djur men vill ju såklart ha det ;)
Mina intressen e ju såklart hästar, att vara i stallet, data, musik oh att vara men kompisar.
Är det nåt mer ni undrar så komentera bara :)
Har typ inga nya bilder så slänger upp dessa ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0