Kommer inte på nåt att skriva här xD

Det är  jätte mysigt nu för det regnar :)
hahah shit jag blev faktist glad för det, olikt mig haha
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva om idag....
Jag har inte gjort mer än att varit i stallet, kollade på när Jossan
och några fler hoppade i padocken sen så gick jag o hämtade in
Blomme & Dandy och borstade av dom lite snabbt jo jag mockade oxå
Blommes box som hade mögligt bajs :o?
Äckligt men längtar till på Onsdag fö då ska vi ju högtryckstvätta hela
stallet, det kommer bli super fint ;)
Jaa nu kom jag ju på en till sak jag kan göra nu, sätta upp en till Justin
poster på min vägg haha känner mig otroligt osocial idag! :P
Kommer mer inlägg senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0