Josefine Jämnför Hissar & Dissar

Jag tänkte Hissa & Dissa exakt samma Hööks träns som Maria gjorde igår, så ni får se lite hur olika/samma smaker vi har haha :) Går ochså bara efter utseendet och inget annat.


Pullarträns 429 Kr
Tycker att detta tränset är as snyggt! Fast heldst föredrar jag strass istället för insydda träns..
Hade inte köpt detta till min häst då det är ganska vanligt.
40% Hiss 60% Diss
Maria hissade detta tränset, Josefine dissar!


Remontträns 269 Kr
Tycker att tränset är ganska tråkigt.. Remontgrimman är snygg, och igentligen gillar jag inte remontgrimmor..
Skulle blivit snyggt med te.x ett swarowskipannband ?
60% Hiss 40% Diss
Maria dissade detta tränset, Josefine hissar tränset.


Aachenträns 479 Kr
Är käär i detta tränset, bara älskar det!
Maria tyckte att det var ett dressyrträns, men vad jag tycker är det endast hoppträns, skulle aldrig ridit dressyr med det haha! Byter man ut pannbandet blir det ännu finare.. Skulle köpt detta direkt om jag hadde häst !
100% Hiss 0% Diss
Maria hissade och Dissade detta tränset, Josefine HISSAR !


Aachenträns 499 Kr
Detta tränset är snyggt för sitt pris, äälskar nosgrimman! Men detta är ju dressyrträns och då föredrar jag rundsytt.. Skulle inte köpt detta..
40% Hiss 60% Diss
Maria hissade detta tränset, Josefine Dissar !


Aachenträns 749 Kr
Bortsett från det tränset över haha, så är detta ett sjukt snyggt dressyrträns ! Rundsytt, bred nosgrimma och swarovski. Skulle verkligen köpt det om jag hadde egen häst!
100% Hiss 0% Diss
Maria hissade detta tränset, Josefine Hissar ochså tränset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0