Josefine haha

Hejhej haha, detta är mitt första inlägg här så tänkte börja med att skriva lite kort om mig själv för er som inte vet vem jag är :)

Jag heter Josefine Antonia Berg och jag är 15 (snart 16) år gammal och jag ska börja på Åby travgymnasium(inriktning ridning) nu efter sommarlovet. Jag har ridit i runt 8 år på Alleby ridklubb, men har även hyrt häst under sommaren och ridit på andra ställen samtidigt som det :) Mina intressen är typ ridning, kompisar, dator, musik, vara i stallet och fotografera :) Hemma har jag 2 katter, 1 hund och 1 kanin :) Nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva men om det är något ni undrar så är det bara att skriva en kommentar :) Ni hittar mig även på : www.josefinebergling.blogg.se.

Haha såhär ser jag ut :P (alla små bilderna går att klicka upp)


Och här är 4 bilder när jag rider Molly, min favorithäst :) <3 Henne kommer ni få läsa mycket om här i bloggen haha ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0