Hm.... Normalt?

Jaha...
Just nu sitter jag här i vår stuga i Dalsland och
har det ganska så mysigt faktiskt.
Klockan är 05.42 just nu haha har varit vaken
hela natten o typ spelar Harpa, lekt med
Gizmo ( min hamster ) och chattat & fixat
bloggen med Jossi ;) ♥
Funderar på att kanske lägga mig o sova lite
på soffan, typ ingen ide att sova i sängen ändå :P
 
Jo måste bara berätta att igår ( tisdag ) så va jag
och badade och så...
Sen så red jag och min kompis ut på min grannes
hästar, min kompis red Flicka en Nordsvensk och jag
red på en super sööt & pigg shettis!! Asså jag skojar
inte det är sant! Men hon e ganska stor och kraftig så
det är ju ingen fara med det men lixom ändå, jag sak ju
gå upp i ungdoms grupp och rida stora hästar och jag har
ju vant mig vid det nu och så kommer jag helt plötsligt
på en shettis haha :D

haha väldigt intressan inlägg... Not? :P
Känner iaf att detta inte blev så seriöst hahah :P
Här kommer iaf en liten bild på Molly & mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0