Haha lyckat..! (eller inte..)

Igår hadde jag ju bestämt att lägga mig tidigt, och vakna tidigt ;) Duktig var jag.. somnade klockan 8 på morgonen och vaknade klockan 5 på eftermiddagen, har ju fan vänt på hela dygnet..!! Så iallafall idag har jag ätit hemmagjord pizza och tittat på tv typ hela dagen, var ute i trädgården en stund ochså och spela någon påhittad kubb lek mamma hittade på och jag vann 20 kr på den haha, det gjorde melinda och rasmus med.. men aja xD Så bet kantarell sönder sitt sele med -.- Det var typ använt 10 gånger o kostade 170kr.. Bajskanin.. men kunde inte bli arg på henne för de va mitt eget fel o hon e så söt haha!

Här bild på min kanin, Kantarell :) Som btw blir 10 år i november ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0