Haha jag har tråkigt och damp..

Siiter uppe och klockan är väl runt halv 4 haha.. Har typ väääärldens blogglust, inte ofta det händer haha, och så har jag inget att blogga om :/? Har suttit och tänkt i 30 minuter nu och kommer inte på något haha.. ! Har ont för jag har en finne på näsan, eller den e typ på näsan inne i skinnet så jag kan inte spränga den :( mysigt haha.. Sen har jag en vit bubbla längst in på tungan som e lika stor som en tand och den e stenhård, har inte en jävla aning om vad det är.. sökte på google men det står bara att det är munhålecancer.. o det har väl fan inte jag?? haha.. så jag får väl leva med den :((( Idag vaknade jag klockan 4 på eftermiddagen.. o hela dagen var jag ute i trädgården typ haha, tittade på tv med :PpPPPppp Jaja fan va tråkig jag är haha, fan synd om maria som får dela blogg med mig som aldrig uppdaterar x'D .. imorgon ska jag försöka göra lite roliga inlägg, något speciellt ni vill läsa om? Kommentera !! :)

Jag och finafina tigger !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0