Trött...

Shit va trött jag är just nu....
Ändå har jag typ inte gjort så mycket idag.
Har bara klippt typ halva gräsmattan ( den e ganska så stor ),
badat i typ 1-2 timmar hahah gjorde skit mycket kullebuttor
( stavning ) så blev ju helt yr haha :D och hoppade från ett hopp-
torn as mycket! Sen har jag och mina föräldrar städat i vårt gäst hus
för vi hade typ bombat det med andra saker som vi typ inte behöver
så hade vi lagt allt där inne, typ gamla leksaker o massa skit så vi
har städat lite där för sen när Helela kommer upp till oss ( HOPPAS ) 
eller nån annan kompis så kan man ju sova där inne i ett eget hus.
Det är ju as mysigt! Så vi ska bara köpa en luftmadrass som man kan
sova på, haha intressant? Eller inte!
Asså jag vet att detta e 7kt tråkigt men det händer ju lixom inget här
så vet inte riktigt vad jag ska skriva om :/
Men imorgon åker vi iaf hen till stan igen, ska kanske vara med på spökkvällen
men vet inte för alla mina kompisar e ju typ borta så vet inte vilka jag ska
vara med i så fall så jag kanske skiter i det istället fast vill ju dit för det e
ju så himla kul....!?
Ganska gammal bild på mig o Helena♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0