Trött..

Shit va trött jag är nu! Har varit i slottskogen hela
dagen ( mellan 10-14 ) och sen direkt när jag kom hem
så åkte jag till BackaPlan och väntade på Helena för hennes
buss va as sen xD Så vi gick typ runt o kollade i alla affärer,
åt i BK och så gick vi till Mye One. hahah kollade igenom hela
affären, provade tillomed saldarna fast vi fick värsta blicken av
en expedit då men man får ju prova..? :P Köpte även en godis, en
sån som hänsarna bara ska slicka på, i banan haha dom e jätte goda!
Så ni förstår ju lixom att jag inte har hunnit uppdatera haha xD
 
Goodis :D

Mums haha de e faktiskt jätte gott :3 hehe nää jag har verkligen inte smakat! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0