Torp imorgon

Idag har ja bara slappat och tagit det lugnt!
Vi åkte upp till vår stuga vid 10, haha va helt död när jag
skulle vakna kl halv 10! :P
Sen hela vägen upp till stugan satt jag och chattade med
en kille som heter Pontus, laddade ner skype i mobilen
bara för att jag hade tråkigt och måste faktiskt säga att
tiden gick as fort haha :P
Aja iaf så sak vi åka till Torp köpcentrum, de ligger i Uddevalla.
Där sak jag handla massa kläder eller iaf ganska mycket, kolla
på Hööks och på lite skol saker.
Asså tro inte att jag e bortskämd för det e jag inte men om jag säger
att jag har städat i min garderob och tillslut hade jag 3-4 kassar bara
försmå, fula och typ trasiga kläder så förstår ni att jag behöver lite
nya saker nu inför skolan o allt ;)
Så imon kommer det upp bilder på allt jag har köpt och så. :)

Fick oxå en kommentar av Annie om att jag sak uppdatera mera.
Och jo det ska jag men det e ju inte så kul o skriva om onödiga
saker hela tiden även om jag gör det ändå men aa.
Jag har några inlägg som jag har kommit på men ska bara göra
dom och då måste min data vara lite glad o inte stängas av hela
tiden haha ;) men imon blir det nog ganska mycket uppdateringar!
Hoppas oxå att Jossi kan börja blogga snart igen för nu har jag gjort
väldigt mycket inlägg! :)

hahha bild på mig & Helena från igår :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0