Tjooobimobi

Tjoo asså kunde inte blogga för fick inte gå in på datan igår av mamma -_-
Men iaf så va ja i stallet o kollade på när Hanna red gymkhana, asså
shit de va så himla kul! hahah särskilt när Hanna ramlade av o sadeln
åkte runt Harrys mage hahah xD Annars så va jag med Annie o Belinda
och Hanna såklart o så pysslade jag om Dandy och Blomme massor, borstade
igenom dom jätte noga ( eller iaf ganska ;) )

Idag så ska ja städa o bara ta det lungt fast vill till stallet men ska ju dit imon
så jag får hålla mig lite haha :P
Juste nu kom ja oxå på att jag hade Fysik och svenska läxa till imon, bajs haha
men som tur e det ju iaf lätta läxor så det är ju bra :D

hahah det ser ut lite som att jag har ett hund huvud xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0