Tjhoo

Tycker detta blev jätte fint på bloggen :D
Men jag sak nog sova klockan är 23.00 snart.
Ska ju upp vid typ 7 imorgon flr jag och Hanna ska
sälja GT. Vet inte vrf ja gör det så mycket nu men det
e faktiskt kul plus att man tjänar ju nästan 140 kr varje
gång så det är ju ändå värt det, tycket jag iaf! ;)
Asså för en stund sen så vet ja inte vad som hände, helt
plötsligt när ja sitter i sängen så ville jag bara göra
kullebyttor ( stavning ) så började att göra det i min säng
fast efter typ 6 gånger så blev jag snurrig o trött hahah xD
Damp anfall typ haha!

Kommentarer
Postat av: Tova

ganska soft å sälja gt ändå:)

omg får oxå sånna kullebytt dampryck i sängen ibland :DDD

2011-08-20 @ 23:56:41
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0