Stallet idag :)

Direkt när jag kom hem åt jag o bytte kläder tvär snabbt och åkte till stallet.. träffade yrsa och tova där och åt godis och coca cola haha! Sen typ satt vi i snacka någon timme :P Sen skulle vi ju ha ridlektion så jag fick Baylie :D Fixade iordning honom och så, han var som vanlig över het och ville bara springa :P Men christel(våran lärare) gav några tips så han gick på tygeln ochvar jättelugn :D Så lektionen gick bra hihi :) Var jättesvettig efter den bara HAHA.. Så rycktade av honom och fixade hans saker.. sen var jag hos molly och fixade hennes saker hihi :) Till sist rycktade jag nicke lite och myste med han :)) Sen klockan halv 8 hämtade pappa oss och jag åkte hem o ducha x'D

Gammal bild på mig och baylie !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0