Sommar & sool

Idag så har jag typ bränt mig! haha vet inte hur
jag lyckades med det men på nåt sätt gjorde ja de iaf.
Men orkar inte blogga så mycket nu har bara varit i stallet
med helena och typ varit med blomme & Dandy som va
helt underbara! Älskar dom bara mer och mer för varje
gång jag är med dom♥
Så vi tog lite kort och tränade på lite lydnad, typ att när
man leder dom så ska dom stanna när man själv gör det
och inte typ gå o äta eller så haha :P
Dandy e as grym eller asså han lyssnar o lyder mig jätte
bra så kan ju ha honom lös nästan men blomme e lite
konstig eller han typ går iväg och sånt haha :P
Här är iaf bilderna vi tog idag♥




Kommentarer
Postat av: Annie johansson

uppdatera meraaa! <3

2011-08-14 @ 15:25:34
URL: http://anniejohanssson.blogg.se/
Postat av: Helena♥

hahah jaa blomme är typ lite konstig men han har faktist blivit bättre det kan du faktist erkänna! ;)

hahahah :D

dom små pluttisarna

2011-08-15 @ 01:11:25
URL: http://fotobrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0