Sommar igen...?

Det började ju kännas som att sommaren va helt över!
Men indag från typ ingenstans va det ju typ sommar!? :D
Men jag gick typ upp vid 9 eller jag vaknade av att solen
lyser mig i ansiktet o på hela kroppen hahha det blev ju
inte lite varmt heller hahha XD
Fixade mig o åkte till BackaPlan för att möta Helena där
och sen åka till stallet.
På bussen satt vi o flumade as mycket hahaha :D
Det gjorde vi oxå på Alleby vägen!
Jää annars så kollade jag bara mäst på när Helena
och Hanna red jo när vi va i stallet så va jag jätte mycket
med Vofflan ( en av stall katterna ) han är jätte gammal o
brukar vara jätte elak o sur men den senaste tiden så har han
låtit mig bära runt honom o gosa och han la sog till o med i mitt
knä :D hahah söötis, har ingen bild på honom men han e sööt!♥

Sen gick jag o Helena ner till Blomme & Dandy ( älgarna som jag
kallar dom ) Så vi borstade dom och tränade lite på puss asså ett
trick och Dandy e as duktig medan typ Blomme knockar än, tor det
stavas så haha :P
Jää men sen så gick vi på en promenad med hästarna och när vi stannade
vid ett ställe för att låta hästarna äta så kommer en kille o ger oss 4 st
morötter till hästarna hahah hästarna blev helt galna av glädje typ :P
Vi va ute i ca 1 timma!? kändes som kanske 40 min haha fast vi lät dom
ju äta mycket oxå så det tog väl oxå lite tid ;)

Bild på mig och Dandy haha sötis♥


Kommentarer
Postat av: Annie johansson

gick helena med blomme?

2011-08-13 @ 00:19:21
URL: http://anniejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0