Snart skolan..

Blää föör att vakna tidigit för att gå till skolan.. Börjar 08:30 idag men måste ändå gå hemifrån typ 07:10 för att hinna komma dit.. Och sen slutar jag 15:40 o då e jag typ hemme tiidigast 17:00 om jag har tur med bussarna o de.. segt men de får väl gå x'D Idag har vi typ 6st lektioner.. 2 matte lektioner direkt på morgonen e det enda jag vet at vi har och idrott senare då.. haha jättekul att vi inte har en idrottssal så kommer få vara ute året om.. hoppas det inte regnar idag bara hehe.. xD
Aja får uppdatera när jag kommer hem istället :)) De kommer lite bilder från alleby igår med så hehe ;)

Här är 2 gamla bilder på Nicke, så sjukt söt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0