Snart skolan igen..

Har bara 15 dagar kvar på sommarlovet :/ Igentligen spelar de ingen roll för jag längtar faktiskt lite tills skolan, går ju på hästgymnasium så får ju rida, vara i stallet o.s.v på skoltid, men är nervös för första dagen, vet inte ens hur man kommer dit eller något haha.. ah de får gå som de går x'D
Det jag har "planerat" att göra innan lovet tar slut är typ.. Åka till hööks och köpa lite saker, åka til alleby minst 2 gånger o lite till som jag inte orkar babbla upp haha det blir tråkigt att läsa, eller de e det redan! Vafan, vet inte vad jag ska blogga om för att det ska bli roligt att läsa, något förslag ?♥

Jag och darling utklädda til KIZZ hahahhahah !! Döör hur fan kunde jag x'D?!?!?
Btw, Maria på Hampus i bakrunden :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0