Skolan torsdag !

Kom till skolan halv 9.. Gick dit med Ellionor, Cattis, Matilda, Jannie & Annie haha ;D Sen skulle de andra köra travhästar och jag och ellinor går ju ridning så vi skulle få köra shettisar istället.. så vi leta överallt efter shetti stallet, men hittade det aldrig HAHA.. åby e ju tvärstort så :P Men tillslut kom susanna, locisa och julia och hjälpte oss hitta ^^

Först provade vi ut västar och så, sen mockade vi stallet, jag mockade 3 boxar :) Sen så rycktade jag Conny(shettisen jag körde) :) Han var jätte nafsig och bet mig i benet hahaha !! Han var möörk burn/svart.. och typ 89 cm i mankhöjden x'D
Detta e enda bilden jag hitta på honom..

Vi körde skritt, trav och sen körde vi slalom mellan konor :) Han var jätte långsam i skritten men i traven var han rätt snabb :D

Sen efter kör-lektionen hadde vi bamba, fast jag drack bara 1 glas vatten x'D Sen så fllumma jag o susanna sönder på rasten HAHA vi gjorde kaos i skolans förvarningsrum !! :P 

Sen hadde vi då Djursjuks vård, Matte och Svenska.. Sen klockan 15:30 slutade vi skolan för dagen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0