Skolan och dagen

Asså har ingen blogglust idag! Men ska ändå skriva lite om min dag.
Har varit i skolan o de va faktiskt ganska kul^ Men vi har ju as bra lärare
så då blir ju oxå lektionerna lite roligare :D
Efter skolan va jag hemma o typ slappa lite sen åkte ja till stallet och va med
Hanna, Annie, Elin och Belinda. Gick typ mest runt och kollade på en lektion
lite oxå, men det är typ en ny lärare..? Vet faktiskt inte men han verklar iaf
bra så skulle nog inte ha nåt emot att rida för honom :)
Pysslade oxå lite med Blomme och Dandy eller jag bara borstade och
gosade och pussade på dom, så sööt dom är haha när jag skulle gå in i hagen
för att hämta Dandys grimma som han hade tappat så galopperade dom till
grinden och när jag hade kommit in i hagen så galopperade dom efter mig :3
Såå himla glada va dom så dom bara sprang runt med spetsade öron!

Kom nyss hem så ska bara ducha och vara på datan och sen sova, sak ju upp
vid klockan 8 imon efterssom att jag sak rida :D

Bild på Blommes tunga :D
Bilden är tagen av Hanna Ek ;)


Kommentarer
Postat av: evelinaa'

jag tog faktiskt bilden med hannas kamera (;

2011-08-28 @ 18:04:33
URL: http://evesfoto.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0