Skolan idag :)

Idag när jag skulle till skolan var allt KAOS haha.. missade första spårvagnen så fick ta en annan 10 minuter senare och då missade jag den spårvagnen jag skulle byta till så jag bara hoppade på en buss.. visste inte ens vart den gick men chansade :P  Som tur gick den till mölndal så kom inte fel iallafall HAHA.. Men kom lite sent men de gör inget :P

Bytte om till ridkläder i klassrummet.. :S Sen gick vi ut i stallet och lärde oss sela rem sele på hästarna :P Fett svårt haha.. Aja sen åt vi lunch men jag drack bara saft :P Sen gick vi ut till stallet igen o selade varsin häst.. "min häst" hette MR Marquise.. Vi körde på Åby travbanan där tävlingarna är så MR blev helt över pepp o ville dra haha.. kanske inte bästa gången att ha en sån pigg häst första gången man kör.. men det gick bra iallafall :D Sen åt vi middag typ haha fast jag drack bara vatten för maten såg helt torr ut.. Hehe.. Aja sist så Fick vi skåp och så bytte ja om till vanliga kläder och åkte hem med isabella och Julia ^^

Här är en gammal bild på MR .. Han är typ 170 cm hög nu och BIFF haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0