Skolan idag haha..

Kom till skolan klockan 08:26 typ hehe så lämna min väska i skåpet och sen gick in i klassrummet och hämta mina grejjer :) Först hadde vi Svenska? Sen hadde vi Fika och åt mat haha :) andra lektionen var Engelska.. och tredje lektionen hadde vi Historia haha, tvärlätta lektioner :P Sen hadde vi bamba fast jag var inte hungrig så istället gick jag, Susanna och julia till travbanan och kollade när några tränade sina travhästar och gotlandsruss :) Vi typ skratta ihjäl oss för en gubbe satt och körde typ 11varv runt banan (11km) och han vinka varje gång han kom förbi oss och han satt som en kärring HAHA sen hadde han en cigarett i munnen samtidigt som han körde hehhee.. aa se gick vi till skolan och hadde naturkunskap och halv 2 slutade vi :))

Den gröna pricken är våran skola :) De gråa husen brevid är stall haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0