Skolan & annat ^^

Idag i skolan så gjorde vi typ tipspromenad, staffett & kasta stövel x'''''d Tvärtråkigt, men roligt att träffa kompisarna ! =)
Efter det var jag hemma lite sen åkte jag & Tova till Torslanda Zoo och köpte råttmat och kattgodis ! =) Sen gick vi till hållplatsen och skulle gå på Orange Express till mamma.
Hemma hos mamma så jag ba; Tova var är påsen med råttmat ?? Hon ba; va haha ! Den tog du ? Jag; HAHA nej.. ? Och så hade vi glömt den på busshållplatsen i Torslanda ! HAHAH så jag fick ringa en av min bästakompis Lovisa och ba; hhaha Loooviiissaaa....? Kan du cykla till krysset och hämta min påsen ? :D Hon ba; HAHAH waaat ? Men sen så gjorde hon det x'd Så snäll ! Har världens bästa kompis ! :3 Sen när hon hade hittat påsen så var jag på datan och kollar på ett par begangnade benskydd att köpa ! =) Efter det så var jag på Frölunda torg och vi handla mat och köpte ngn medecingrejj till Amanda. Nu lagar vi Tortolini och jag passa på att göra ett inlägg ! =) Men nu
ska jag kolla Facebook och typ gö ngt annat ;) Kanske gör ett snabbt inlägg ikväll ! =)
Jag och Baileys ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0