Rubrik....?

Asså jag e ledsen men jag e ju i vår stuga som ligger i Dalsland
och det är verkligen 7kt dålig motagning så det tar typ 1000 år
att typ lägga in en bild o skriva nåt och jag har börjat tröttna lite
på det nu så kommer nog bara bli typ 1 inlägg per dag, när jag
kommer hem igen ( fredag ) så blir det roligare inlägg, nya
bilder och massa andra saker jag kan skriva om :)

hahah lilla söta Gizmo somnade i sin toarulle idag x)
Det var när vi åkte i bilden påväg upp till stugan så det
va ju ganska så varmt och så men det såg så 7kt gulligt för
halva han låg utanför rullen hahah :D
Jäää men annars så har jag bara solat och badat riktigt skönt
att bara göra det oxå......
Kom nyss på att imon så kan jag gå ut och jogga och fota lite,
problemet e bara att jag har ju inte hittat min kamera än, börjar
typ tr att nån har tagit den :/ Inte kul asså!
Så jag får ju fota med mobilen men det funkar väl oxå...?




Kommentarer
Postat av: Frida♥

Vilken fin blogg! :) Allt bra med dig? :)

2011-08-02 @ 11:09:28
URL: http://fridalevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0