Regn= stallet?

Gött att det regnar hela tiden och det är typ värsta
skyfallen när det väl regnar o sen bara det slutar?

Jag sak åka till stalllet själv o ta hand om Dandy & Blomme
men jag har ju börjat gå ut på små promenader med
Dandy efterssom han är halt så har jag väl fått för mig
att det kanske kan bli bättre så att han blir frisk, vet dock
inte riktigt om det stämmer....!? Nån som vet?
Men nu när jag e själv går inte det riktigt för Blomme e typ
väldigt stressad så han typ går på mig medan Dandy bara
tar det lungt xD
Dandy sak ju typ stå i 4 månader till så hoppas verkligen
att han blir bra efter det!
Och idag ska Blomme åka till England så ville ju verkligen
säga hejdå efterssom han e borta typ 1 vecka.
Asså jag saknar dom lixom när jag e borta typ 1-2 dagar! haha det
är nog nåt fel på mig eller så e jag bara så fäst vi dessa hästar att
jag lixom inte vill lämna dom...!? :P
hahah okej detta blev vekligen värsta tråkiga inlägget för er
att läsa haha :D
Bilder på Blomme & Dandy ;)
Fotograf: Helena




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0