Penny ♥

Idag var jag uppe hos Penny, men hon hade tappat sin framsko, så jag kunde inte rida henne =( Men gosa med henne länge i alllafall, bilder kommer imorgon !
Istället fick jag ta Lady, jag hade hopplektion och det gick bra ! =) Super duktig häst !! Men hon är 161, för mej vääldigt hög x'd Men sjukt söt ! :D
(Alltså därför ingen uppdatering) och nu är jag sjukt trött och sjuk =// Så imorgon på morgonen berättar jag mer om vad vi gjorde idag ! Imon med skolan sa vi typ på någon Göteborgs vandring x'd Ska typ börja vid Nordstan och sen runt runt överallt typ x'd Tvärtråkigt =/ Men efter det blire Alleby och hälsa på Bedis ! Saknar !! ♥♥♥
Midnight Lady ! ♥ (också arab, fast korsning tror jag)
Eva - Lenas bild !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0