Onsdag :)

Haha ååh jag pallar inte blogga menmen.. gör det ändå :P Idag har jag varit i skolan.. hadde Matte, Fika, Matte igen.. Sen Svenska, efter det Bamba och sen Engelska haha.. sist hadde vi idrott.. vi har det tillsammans med 2:orna så igentligen skulle vi vara typ 30 pers men alla drog hem så vi var bara 10 med.. 1 enda hadde bytt om så jag var inte med jag bara titta på och tur de :s för dom gjorde någon jävla tråkig lek bara hahhaa.. sen gick vi till skolan och titta på film om vattenvett typ :P.. Sen sluta vi 20 i 4 och jag var hemma kanske kvart i 5, hann precis med spårvagnarna som jag inte brukar hinna haha annars hadde jag varit hemma typ halvtimme senare x'D Jaja vem bryr sig :P

Hemma åt jag pizza haha ovanligt?.. näää :P Sen har jag fixat massa saker och tittat på tv hihihi :D Nu ska jag bara sitta vid datan ett tag och sen ska jag dricka päronläsk typ? Och titta på tv o sen halv 9 ska jag sova så jag e pigg imon :D
Imon ska jag köra shettis i skolan och efter skolan är det ridlektion på alleby.. så häst hela dagen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0