Kanta :(( <3

Kantarell e typ sjuk.. eller hon är snart 10 år så nu har hon blivit så gammal så att hon inte kan tvätta sig själv, så det e fullt av bajs och sånt på hela henne :/ Så vi typ byter buren asofta och gör rent varje dag.. <3 Hon e typ smal som ett skelett med, man känner bara skelett när man klappar henne med.. Jag ger henne skitmycket mat och hon äter det, men hon blir inte tjockare :( Hoppas att hon lever länge ändå, bara sålänge hon inte har ont av det <3

Min älskling :( Mitt allt ..!<3333

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas hon inte dör, skulle bli as ledsen om min kanin dog! hoppas verkligen hon blir gammal.

2011-08-30 @ 21:10:13
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0