hvare en litt dayliet dachit snörten

Tenna, jha det varde litt dayliet veter doday ye de ba o ta de litt som et' komme..

Okej skojja bara jag vet inte ens vad dedär betyder brukar ba snacka så xD :P JAJA idag vaknade jag 06:00 och var TVÄRTRÖTT för jag sov typ inget inatt.. kom ju hem så sent igår så haha.. Så jag fixade mig o sånt och gick till skolan 07:15 och hadde tur med bussarna.. slapp sitta o vänta 30 minuter iaf :P

I skolan hadde vi först Matte, gjorde ett litet test typ på vad vi kunde.. o de var rätt lätt.. :P Sen åt vi lunch.. jag åt ba en macka o saft x'D Sen hadde vi Matte igen och vi typ gjorde mattelekar :P Sen hadde vi rast och efter rasten Svenska.. på svenskan pratade vi bara om kursplanen haha :P Sen hadde vi bamba och det var potatis och jag åt vegetarisk typ sak till x'D Sen hadde vi klassråd och Engelska lektion :) Haha sista lektionen hadde vi gympa och det var regn ue så vi gick in och fick sluta typ 20 minuter tidigare :)
Skyndade mig till hållplatsen så hann med 2 tidigare spårvagner och var hemma halv 5 :)  Åt hembakad pizza och nu ska jag titta på TV tills typ klockan 8 heheh ;)

Underbart väder idag med.. or not -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0