Hööks

Älskar livet just nu, sitter här i mitt rum på en luftmadrass,
lyssnar på JB, kollar på Hööks & klockan är typ 1.00 :D
Har kollat på lite vinter jackor för det är det ända jag egentligen
behöver fast sak ju ändå kolla på lite annat oxå.
Här är alla saker som jag ska köpa eller iaf kolla på. 
Vilken tycker ni e snyggast av jackorna?
Behöver allas hjälp :D

Ska inte kolla på den rosa utan på den svarta!
Denna kostar 599 kr.

Denna är nog min favo tror jag, den ser skön o varm ut.
Den kostar 429 kr.

Borstarna verkar verkligen vara as bra så man
måste ju prova själv!
Dom kostar 149 kr.

Ska köpa ett sånt svart av Jossi så inte från Hööks
men det ser typ likadant ut ;)
Jossi köpte det för 199 kr, jag köper det för 100 kr :D
---------------------------------------------------------------------
Ska kolla på fler saker men orkar inte lägga upp massa
onödiga saker här ;)


Kommentarer
Postat av: tova

den för 429, alltså den sista jackan va snyggast!

vill oxå ha sånna borstar hehe :)

2011-08-12 @ 20:05:05
URL: http://livetmedpoonny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0