Dagen ♥

Idag, har jag varit på Alleby med Melinda, Josefine & Tova ! =) Hälsat på Beda !! <3
Det var första dan idag på typ hela sommarlovet :o Saknat till 1000 ! Först typ träffa vi hästarna, sen satt vi i cafét och drack cola och åt kexchoklad (hihi), sen gick vi till sadelkammaren och jag och Jossi slavstäda ! Jag och Melinda gick till hagarna och fota, bilder kommer längre ner. Vi kollade på lektioner och typ gick hem :p Där jag, Melinda & Josefine typ dampa och lekte häst ! hihi (aa) 
Vi åkte hem till M & J och dom bytte om och sminka om sej och sen åkte vi till Bp och åt mc (a) :D Efter det var hemma hos dom och typ bara kolla hästsaker sen var vi tvungna att åka hem och äta x'd Nu sitter jag & Tova vid datan och typ har suttit här sedan 9 x'd
Lite bilder ♥
Blomme och Dandy =)
Zorka ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0