Dagen..

Har inte orkat uppdatera.. e typ helt slut haha :P
Vaknade klockan 6 och fixade mig för skolan,, gick hemifrån typ 7 och var i skolan halv 9.. Vi hadde typ först natur bruks lektion.. sen hadde vi fika och sen hadde vi Biologi och Djur sjukvård. Sen var det bamba men jag åt inte för da va äcklig mat haha :P Sen hadde vi 3 lektioner som jag inte kommer ihåg riktigt haha.. men det var typ Engelska, Biologi(igen) och sist Historia. x'D Vi slutade 15:40 och jag var hemma vid klockan 5..

Jag var så trött när jag kom hem så jag åt 2 muffins och drack saft till middag haha sen titta jag ba på TV och städade mitt rum typ hela dagen frams till nu :P ska sitta vid datan till klockan 9, sen ska jag cleena mitt fejs och titta på tv och fixa lite saker för skolan imon och så ska jag lägga mig klockan 22:00 haha för jag e så jävla trött x'D Har lika lång dag i skolan imorgon -.- kommer dö typ :P Men kan väl försöka fixa något mer intressant inlägg nu typ HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0