Dagen

Dagen i skolan kan ni ju läsa om i inlägget under ^^

När
jag kom hem så drack jag typ 1 glas juice, sen direkt åkte vi till en fotograf och jag tog kort för måste ha kort till mitt ID kort.. Fyfan säger jag bara HAHAH så jäävla ful jag blev.. ska bränna upp det vafan :( Ser ut som en apelsin !! Sen gick vi till banken och fixade ID kortet... Sen åkte vi till MC donalds och köpte mat heheh.. sen nu har hela dagen gått.. klockan är snart 7 och jag ska lägga mig 10 idag, är tvärtrött haha !! x'D Men ska fixa 2 till inlägg som e lite roligare om jag hittar på något hihi :))

Underbart väder oså,,, om de ska regna kan de väl åska iallafall så de blir lite kul??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0