Dagen

Idag har jag typ varit sjuk ?! Inte roligt ngn stans !
Men har iallafall varit i skolan och vi typ pratade först, hade rast & pratade ännu mer, gjorde förhör. Efter det hade vi lunch, fick typ hundmat ? HAHA, iskall korv med smaklöst mos.. ? Haha omg... Men iallafall så såg vi ngn film; Det finns bara en Jammy Growli någonting x'd Tvärtråkig i vilket falls som helst. =)) Efter det kom jag hem och var lite på datan, sen såg jag att jag fått hem mina John Whitaker ridbyxor ! :D De röda :') Jag åkte till Frölunda torg och lämna tillbaka en tröjja, x'd och nu har jag ätit och sitter här vid datan =) Men iiingaaa kommentarer inte, näänä ! HAHA !  Saknar Penny men ska upp dit typ imon eller nått  ! =) Uppdaterar ikväll, lovar ! Ska ut och köpa halstabletter nu ;)
Gammal bild på Buddha ! <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad står buddha?

2011-08-24 @ 14:26:41
URL: http://ladyamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0