60 inlägg....

Wohoo nu har vi gjort 60 inlägg här på bloggen!
Hahah okej jag vet att det inte e så mycket men lixom
ändå ;) Sitter just nu och bara slappar, tänkte om jag ska
fixa till min ^^ stora vägg lite med bara Justin Bieber plancer..
Har ju ganska mycket där redan men kan ju köpa en till Justin
tidning så får jag ju ännu med plancer :D
Men ja o Annie ska ju sälja GT imon och det står att det ska
regna hela tiden :o
Hm... mysigt o sälja GT då lixom haha men vad gör man inte för lite
pengar hahah!? Men det är ju oxå lite kul och så får man bra motion!
hahah hittade en jätte söt bild på Annie & jag :D ♥



Kommentarer
Postat av: Annie johansson

åh charmig bild :D<3

2011-08-08 @ 00:15:52
URL: http://anniejohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0